- körökre osztott harcrendszer (ez a meches stílushoz megy)
- pilóták skillrendszere bent van, extra képességekkel
- részletes Battletech lore
- nagy, bejárható galaxistérkép
- random encounterek, változó mellékküldetések
- klisés (árulás, aztán bosszú), de épp ezért mégis jó kampánytörténet
- rengeteg választható mech
- king crab:)
Ami rossz:
- úgyis csak a nehéz/szupernehéz mecheket fogod használni, mert csapat limit van (4 mech lehet küldetésenként), nem tonnalimit, így a könnyű mechek csak eladásra jók, vagy porfogónak a storage-ben
- animáció: ha egy mech kriktikus sérülés következtében eldől, az csak simán hátradől, nem veszi figyelembe a találati oldalt (csak számolja). Pl. kilövöd a célpont mech jobb lábát jobbról, akkor nem oldalára dől, ahonnan már hiányzik az alátámasztás, hanem hátra. Majd a következő körben fekel, és lassabban mozog, de a kilőtt lába megvan! (nem szakadt le, mint pl. egy kar)
- nincs legénységhang
- grafika lehetne kicsit jobb, de ez nem fps, mint a Mechwarrior (Shadowrun-ra hajaz, mert ugyanaz a fejlesztőcspat (Hairbrained)