Egyetértek. A megoldás kicsit összetettebb lesz. A nagy trükk az Origins-ben, a sok pusztaság, meg a nagy sivatagok voltak.
Tudni illik ők azzal spóroltak, anno, hogy a sok sivataggal egyszerűbb volt a dolguk mint ezekkel az épületes részekkel, avagy akár sziklás, fás, részekkel. És valszeg ez lesz a fő problémája a játéknak, hogy itt, az MELLETT, hogy még nagyobb távolságot kell láttatniuk, a sok sivatag helyett itt inkább berendezettem környezetet kell megjelenítenie a játéknak.
Ez meg tudjuk jó, mit von maga után.
Szerintem, személyszerint, még azt mondom, hogy az origins-ben is TÚLZÁS volt, és sokszor annyira vissza kellett csökkenteniük a dolgokat, hogy egy-egy magasabb épületről, a távolba nézéskor, nagyon csőnya volt minden kicsiben.
Itt bele sem merek gondolni.
Egyelőre csak egy rövidet láttam a játékból. de egy biztos, felesleges ez a mégnagyobb pálya téma.
Valamint az oké hogy nem mindig a látvány a lányeges, de basszus, már volt egy szint, akkor miért menjünk ugye még vissza....:/
De nekem ez lenne a legkevesebb, a harc, meg ez a textúrahasznosítás jobban fáj. Baszki a HUD 90%-ban full ugyanaz mint Origins. :D