Az én tapasztalatom az hogy Logitech-ről váltva nekem a kormány kezelése kicsit 'rugós' volt, olyan mintha rugók ellenében dolgozna az FFB, és én is. Ez egy alap érzet, elmúlik. A Logitech kormányok egy szorosabb érzést adnak.
Az ACC-ben is van egy alap taknyos érzés, nem tűéles az FFB, na de ezt most mond meg hogy mi, kormány, kormánybeáll, FFB beáll...vagy tényleg ilyen ez a Lexus amivel most köröztem Spa-ban...meg lehet hogy ha felkell a lányom akkor megint.
Két helyen kifogásolom ezen a pályán a kontrollt, az egyik a Kemmel egyenes végén jön ugye a jobbra-balra, ott taknyos érzés, és a 11-s kanyarra ráfordulás egy ilyen bizonytalan. Mindenhol máshol fasza azon keretek közt ahogy kezdtem, van egy alap taknyosság.
Nálam fel van tolva minden, ha meg akar dögleni a kormány akkor dögöljön nem érdekel, nehogy már ne használjam nehogy letérdeljen.
gain: 100%
min. force: 2%
din. damping: 200%
road effect: 100%
freq: 333 ( próbáltam 222, 111-n ..talán 222-n volt egy kisimulás, de marad 333-n)
a kormány kontrollerbeálljait pont most állítottam el, miattad, mondom akkor megnézek már párat amit a neten ajánlanak, majd ha felkell a lány megmondom milyen :))