Dynamic damping works constantly and becomes even more important as the speed raises. It is a result of the gyroscopic forces from the wheels. It makes the wheel more "unwilling" to move from whatever angle the front wheels point, and the faster you go the more it does so. That's why on some wheels would completely saturate the signal and cause a very flat FFB feelings. Also alienates some people that are used to a completely free rotating FFB wheel (wrongly but hey) because it gives an initial damping force in whatever rotation you force the wheel to go. The dynamic damping slider lets you configure more or less amounts of this force.
What you feel that disappears at very low speeds, is the damping of the steering wheel when a car is stopped or the filtering for vibrations not sure.
In the documents/assetto corsa competizione/config/controls.json, you'll also find a couple of extra FFB lines, make sure you find the ones of the wheel and not of the joypad.
"damperGain": controls the damping when the car is stopped or at very low speeds
"midDamper": controls the general amount of damping that is fixed for any speed
Az ACC FFB kapcsán még gyakori hiba szokott lenni. Hogy a driverben van jó pár csúszka. Amit mindenki ide oda húzgál. Végül is ezért van. A neten pedig keringenek "a tökéletes" beállítások. De ha valami le van húzva 0-ra akkor azt az effektet a kormányon nem érdemes keresni.
Ha valaki nem elégedett az FFB-vel az első lépés, amit érdemes megtenni hogy mind a játékon belül, mind a driverben mindent vissza állítani az alap beállításra. Ellenőrizni hogy az elfordulás szöge mindkét helyen egyezik. És evvel menni pár kört. Utána érdemes csak húzgálni a csúszkákat ízlés szerint.
Rázókövön szerintem rendben van az FFB, csak ott szól bele ahol várnám is, leszámítva hogy néhány pályán van olyan rázókő ahol alig érezhetően "vibrál" a kormány ami szerintem inkább zavaró mint szórakoztató.
Ha felteszem a palánkra az autót akkor megpróbálja kitekerni a kormányt a kezemből.
De ami ennél sokkal fontosabb hogy minden súlypont áthelyezést, a gumi minden rezdülését érezni, még azt is ahogy deformálódik amikor eltekerem a kormányt. Az úthibák is rajta vannak az FFB-n.
Ha ezekből valaki semmit nem érez, akkor esélyes hogy valamit félre húzott.