Meg mondjuk ehhez hozzátartozik hogy én el is fogadom hogy ha elmegy akkor elmegy, eleve nem gondolom hogy minden kategória megy. Minnél nagyobb a tempó annál kevésbé lehet korrigálni, az F1-s versenyzők sem fognak meg sokat, lement az ívről akkor helló, ha elmegy a hátulja akkor hello, itt GT3-ban sem lehet mindent megfogni, mivel még azok akik a seggükön érzik mikor megy el, azok sem fognak meg mindent, túl nagy tempó. Szemre meg FFB-re nyilván jobban büntet. De azért azt amit lehet azt meg lehet fogni, ha elég gyors a korrekció, vagy elég jó az egyensúlytartás.
Én azért nem is szerettem eleinte szárazon menni, mert butának éreztem, aztán most már jó, de le kell nyelni hogy jól kell bemenni a kanyarba, és türelmesnek kell lenni. Az fizet.
Ott van pl. Vida Jani meg Walter Csabi eltérő vezetési stílusa, Csabi az erős hátsókerekes autókkal jobban boldogul mert türelmesebb, Jani túlvezeti. Nagyjából én is így próbálom csinálni. Zolder-ben lehet kicsit keménykedni valamennyit fizet mindkét sikánál, a második sikántól pl. nagyon keményen lehet menni, bírja, de az első sikánig türelmesen, kanyarbejáratra kell koncentrálni, az én(!) tapasztalataim alapján.