Sztem az gumi lesz. Amióta mondtad elég sokat nyomtam Zolder-ben, én szárazon úgy megyek, hogy a második sikánig TC/off akkor kapcsolok TC/2-t (nekem gombon van ez a kettő, alsó gombpáron meg TC/4-TC/6 esőre) szóval ha kopik/melegszik a gumi akkor már az első sikánnál benyomom a TC/2 biztos ami biztos, ezen megyek a célrafordító kigyorsáig, onnan megint TC off.
Szinte az összes autóval mentem, hozzáteszem nálam a köridő autótól függően 50lityi benzinnel '30-32, ha tempóban gyorsabb vagy akkor nyilván nem áll amit mondok.
Amennyiben elmelegszik a gumi akkor probléma van, az elejére vigyázni kell, a hátulján viszont nagyon levettem a fékhűtést és onnan kepesztettem mint disznó a jégen, és csak replay-ből láttam hogy egész körön ízzik a féktárcsám mert nem volt elég hűtése, még nem riasztott a panelen, de a gumimat melegítette.
Ha a gumi elment akkor vége, lecsúszol a törmelékes részre ott már ember nincs aki megfogja tempóban.