Marha egyszerű, ezért is hoztam fel a monitoros példát... A monitornál sem mondjuk azt, hogy 240 képkockát látunk / másodperc akkor ha mondjuk egy 240 Hz-es monitoron játszunk 60 fps-el... És attól mert megdupláz vagy megnégyszerez minden kockát a refresh rate attól még ugyanúgy csak 60 képkockát látsz másodpercenkét... Azért van ez így mert hivatalosan is a frame rate értékkel számolják és jelölik a képkockát számát mindenhol így az oculusban is nem pedig a refresh értékkel...
Más szóval, az oculus debug tool asw bekapcsolása esetén azért írja azt, hogy 45 képkockát látsz / másodperc, mert ahogy a monitorok úgy oculus esetében sem a referesh rate értékkel jelölik a képkockák számát hanem a frame rate-el... Persze értem mit mond, hogy szerinte azért látjuk folyamatosnak a képet, merthogy megkétszerez minden frame-t illetve merthogy próbálja a refresh érték feléhez állítani az fps-t, de nem, azért látjuk folyamatosnak mert 24 fps felett az emberi szem már folyamatosnak látja, nyilván minél több annál jobb de mikor SBS filmet nézek oculuson az is folyamatos meg nem szellemképes pedig csak 24-es framerate értékkel megy...