Tán nem gondolod komolyan, hogy ha egy 120 Hz-es monitoron játszol és 60 fps-ed van, akkor nem ugyanaz történik mint oculus esetében, hogy mivel pont kétszer gyorsabb a refresh rate a frame rate-nél ezért valójában kétszer "villan" rá a refresh rate-nek köszönhetően minden egyes framerate-re?
Semmiféle varázslat nincs az oculusban és nem jeleníti meg kétszer a framet, csak egyszer! De mivel pont fele annyi idő alatt váltja a képkockát mint a refresh rate ezért kétszer villan rá. Nem olyan bonyolult ez, a másodperc itt a lényeg, egy másodperc alatt 90x "villan" a monitor, és ha pont fele annyi a képkockád akkor minden képkockára pont kétszer van ideje rávillani, ha kevesebb az fps akkor bizonyos kockákra akár többször is is rávillan... Azért próbálja 45 framen tartani az ASW, hogy pont kétszer legyen ideje rávillani...
Szóval tévedsz mert nem jeleníti meg duplán a képkockát az asw hanem azért tartja a 45 fps-t, hogy pont fele annyi legyen mint a refresh rate. Halál egyszerű matek, ha az idő fix márpedig az egy másodperc, és egy másodperc alatt van 45 kockád és 90 villanásod, akkor hiszed vagy sem de minden kockádra pont két villanás jut majd. Érted már?