Nah most attól független, hogy nem dx26, meg apámf*sza, a Raceroom borzasztóan jól kidolgozott, részletes a pályák terén, oké, gify fullstatikus minden, de attól részletes és szép, és ezek a videók is ezt támasztják alá... Aktívan használtam szinte minden komolyabb szimet mostanság, de ha nekem ezekre a videókra azt mondja valaki, hogy jajj, de csúnya a Raceroom, meg "10 éves szar", akkor mentem tököm lövöm magam...
Hangra még mindig a legjobbak, a fizika minden egyes frissítéssel jobb és jobb lesz, és az bár nem tökéletes, de messze a legjobbak között van...
arty: Ez oké. Értem én, de most komolyan. Kiadnak egy pályát, majd még egyet. Már a második is kijött. Erre megnézem az első pályán, milyen a verseny, aztán azt látom, hogy 3 sec-et belassul a második edzésre az AI? Ez minimum. Nem az AI butaságát kérem számon, nem azt, hogy ez vagy az bugos. Hanem, hogy egy ilyen kurva egyszerű dolgot nem tudtak belőni, egy olyan játéknál, ahol nincs ezer féle járgány...
Persze ettől lehet még jó a cucc, és értem én, hogy ez még csak fejlesztés alatt van, de ez nálam minimum lenne, hogy ha kiadok valamit offline versenyzésre, és az a pálya már kint van X ideje, akkor működjön is használhatóan...
macleody: ezt sokszor felhozták már. pedig kell mérgelődni. a kritikus hozzáállás hoz változást, más nem. Amúgy meg nem légből kapott kijelentés az, hogy ez vagy az jobb lesz. Ismerem a Simbin és Kunos előző és mostani munkáit, és hát ilyen előzmények mellett valamint azt figyelembe véve, hogy mióta is dolgozik a Simbin a GTR3 címén, bátran ki merem jelenteni, hogy játékosbarátabb és jobb lesz, mint ez. Az ACC a grafikán túl eddig szinte semmit nem villantott számomra, de attól sem estem ugye hasra (PC2 szebb). Nyilván nem fogok naponta itt siránkozni, csak hát nah, ez friss élmény volt. Megosztottam. Természetesen mindenki azzal játszik, és azt gondol, amit akar. :)