"...de szerintem semmikép se a kategória csúcsa , még az se biztos h a kategóriába tartozik :) "
És melyik kategória lenne az? Az AC? Amelyikben jobban van lemodellezve az eső? Ja bocs, nem! Nincs benne olyan, sőt semmilyen dinamikus változás nincs benne, tehát nincs is meglepetés. Az az AC amelyikben még a gravitáció sincs leszimulálva vagy mondjuk, hogy nincs gravitáció? Egyszerű. Állj meg Laguna Seca dugóhúzó tetején és engedd, hogy az autó leguruljon. Nem fog. Ott fog állni egyhelyben. Ha nincs gravitáció, akkor ettől kezdve kamu az egész. Ennyit a kategóriáról. És egyelőre az ACC-ben se erőltették meg magukat gravitáció terén, de azt még majd meglátjuk. A legviccesebb magyarázat erre AC fórumon az volt, hogy számolja a játék, csak grafikusan nincs lemodellezve.
Magyarul, amikor azt látod, hogy egy autó ott áll a dugóhúzó tetején az tulajdonképpen gurul lefelé csak nem látszik.
Szóval melyik az a ketegória, amit PC2 nem ér fel? Mondanom sem kell PC2 ben nem lehet egy autót ott felejteni a domb tetején.
Mellesleg ha már szubjektív a dolog, akkor megemlíteném, hogy az AC volt az első olyan autósjáték, amivel játék közben elkezdtem ásítozni. Gondolom ez azért van mert annyi élet van az AC-ban mint egy ravatalozóban.
"...a trackday ugyan nem verseny , de szerintem ad egy képet h h viselkedik egy autó határ közelében... versenyre készített autóval is van kis tapasztalat..."
Hát persze. Na akkor ne fogd vissza magad, mesélj még! De akkor lehetnél egy kicsit konkrétabb is, mert ezt bárki le tudja írni, aki nem riad vissza egy kis nagyot mondástól.