Egyetértek, kvp, ez a két legnagyobb probléma, amihez jön még a harmadik, az ugyanis, hogy van egy nagyságrendi problémánk, nem tudunk ennyi villamosenergiát előállítani...
És....csak a tisztázás kedvéért, az elektromos gk. ma még nem környezetbarát, mert ahogy ma előállítjuk az elektromos energiát, az minden, csak nem környezetbarát, 80%-ban környezetszennyező, vagy romboló.
Persze maga az autó nagyon szuper, csak nem tudjuk jól, környezetbarát módon üzemeltetni. A napelemes töltés természetesen kivétel.
Szerintem a városi tömegközlekedést kell elektromosra állítani, (nem a trolira, és a villamosra gondolok, hanem elektromos buszokra), ott ugyanis menetrend van, és könnyen ki lehet számolni, hogy mikor melyik járaton mikor mennyit kell tölteni, hogy a járat folyamatos legyen.
Igen, igazad van, az utcai parkoláskor való töltés jelenthet egyfajta megoldást, az ELMŰ idehaza már jelezte, hogy áll elébe, de itt is két nehézség van, az egyik az, hogy ehhez óriási túrás fúrás kell a városokban, hisz oda kell vinni az áramot, a másik meg az, amiről nagyon hallgatnak, hogy NINCS ennyi villamosenergiánk!!! (már úgy értem, ha minden közlekedésre használt jármű hirtelen elektromos lenne) Szerintem erre a problémára rámegy vagy húsz évünk, hacsak nem lesz hirtelen egy semmiből elektromos áramot előállító perpetuum mobile eszközünk... :-)