"én támogatom hogy minden forint nyoma transzparens-en legyen követhető"
Csakhogy ez nem igaz, te az uber modellt támogatod, ami se nem transzparens, se nem követhető.
Ráadásul mindezt úgy, hogy ez mindenki másra legyen érvényes, kivéve téged. A te piacod legyen stabil, kiszámítható, legyen minimálbér és bérminimum, szociális háló, orvosi ellátás. Mert te vágnád ki a legnagyobb hisztit, ha ez nem lenne, mert ugye mit képzelnek a narancssárgák?! Téged védjenek meg! De hogy más társadalmi réteget bevédjenek?! Na ne, hát mit képzelnek a narancssárgák?! Ők versenyezzenek afrikai munkakörülmények között!
Itt Európában. Már az tény, hogy te Európában írod ezeket a sorokat eldönti, hogy melyik oldalnak van igaza és hogy mennyire tartalom nélküli az amit képviselsz.
Ráadásul a logika teljes hiányában szenved, hisz ez a folyamat engedve lenne akkor te ki a fenének adnád el a drága IT-s terméked? Sem igény, sem vásárlóerő nem lenne rá.
Nagyon egyszerűen letesztelheted az igazamat, hirdesd meg Afrikában a terméked. Ömleni fog a lové:-) Mondjuk ha csapvizet árulsz akkor ezt az egészet visszavontam, azzal valóban tarolnál. De csak azzal.
"Számomra legbeszédesebb ebben a topikban az hogy nagyüzemben megy mindennek a savazása ami az Uber-hez köthető, de a lényeg az árkartell az tabu téma"
Azért érdekes hogy ezt írod, mert immáron ötödször lettél szembesítve azzal, hogy az egyetlen szereplő mely nem vesz részt asz árversenyben az maga az uber. Ez tény.
Te ennek ellenére, továbbra is a taxisoktól követeled az árversenyt.
Az uber 25%-ot kér a teljes egészből - tehát nem a haszonból, hanem a teljes egészből, nem tudom már ezt az eltérést képes vagy e feldolgozni - ha esik, ha fúj, ha süt a nap, mindig, minden esetben.
Ha te valóban azt képviselnéd, amit magadról állítasz akkor nem itt lenne az ideje, hogy az ubert ostorozd?
Az már csak szembesítés a helytelen gondolatvilágoddal, hogy szerinted - és veled karöltve az uber szerint is - akik az uber autóiban tevékenykednek azok nem munkavállalók, egyszerűen szimpla hobbiból tekergetik napi 10 órán át a kormányt.
Hogy miért csinálják nem tudni, feltehetőleg szeretnek zenét hallgatni a kocsiban. Csak ez lehet a magyarázat.