"ha uralkodó a piacon akkor bármennyit - az ő bevétele nem csökken, bevételének mértéke nem függ a taxi mindenkori árától.
Meggyőződésem, hogy ezt már mindenki érti a gimnazistától a villamosvezetőig, annyiszor magyaráztam el, te mégis minden esetben ide lyukadsz ki. "
Meggyőződésem hogy te alapvető gazdasági mechanizmusokkal sem vagy tisztában. Az ügyfél a taxi társaság által kiírt ár alapján választ és adja le a megrendelést. Ha a Főtaxi azt írja ki hogy 500Ft akkor szinte nem lesz utasa és csődbe megy. Ha a Taxify azt írja ki hogy 250 Ft akkor elkezdi az utasokat elszipkázni. Az hogy a bevételt a taxis vállalkozó és a taxi vállalat hogy osztja meg ott kezd el számítani hogy a taxis EV is válthat, átmatricázhatja magát. Egy taxis hiába marad a Főtaxinál ahol mondjuk papíron a legtöbb részt kapná, ha nincs fuvar akkor hiába, a Taxi vállalat pedig az alkalmazott fuvarosai minimálbérét sem tudja miből fizetni. A taxi vállalat verseng az utasok megrendeléséért, mindeközben próbálja a profitját maximalizálni, de neki is versenyképes kondiciókat kell a sofőrők felé kínálni, miközben a sofőr is verseng a többi sofőrrel hogy ki mekkora bevételrészért hajlandó még dolgozni. A folyamat során szépen beáll az egyensúlyi állapot, amennyiben nincs kartellezés.
"Ez érdekes, mert szerintem meg te és a végtelenül egyszeri elméleted, aminek a végeredménye a 13Ft/kg-os felvásárlói ár az almára."
Próbálj meg leszokni a szalmabáb érverésről. A mezőgazdasági termékek árát is alapvetően a kereslet kínálat határozza meg, azért lehet évenként jelentős ingadozás.(a túltermelési anomáliákról most tekintsünk el, ui. az egy ugyanolyan zsarolási szituáció amikor a gazdák mennek ki a kombájnnal az autópályára mert mondjuk eltörlik a tej kvótákat, hogy élesedjen a verseny) Megint alapvető mechanizmusokat nem látsz át.
A fodrászok piacán sincs árkartell. Egyik helyen olcsóbban vágnak másik helyen drágábban, a vevők pedig többek közt a pénztárcájuk alapján választanak fodrászatot. Ez a lehetőség amit az árkartellel te elveszel az utasoktól. Nem engeded hogy olcsó taxi is legyen a piacon.
Megismétlem ismét a kérdés amit ismét megpróbálsz elsunnyogni: "Jár e mindenkinek a szolgáltató szektorban a hatósági ár?"
Megismétlem ismét a kérdés amit ismét megpróbálsz elsunnyogni: "A szófiai kérdést miért sunnyogtad el? Miért kell Budapesten ár-kartellezni amikor Szófiában működik a piaci szereplők közti verseny?"
Tudod ugye hogy a sok sunnyogás mit jelent...
"Legyen az hogy nem egy teszt, ez történik a nyílt utcán."
Ha ez egy átadott rendszer ami annyit tud hogy fékez ha akadályt érzékel, akkor ez level 0 autonóm vezetési szintnek felel meg. Minden felelősség a sofőré, neki kell fékeznie ha akadályt lát.
"Tényként közölsz valamit, akkor bizonyítsd is be"
Mit közöltem tényként? Már megint szalmabábot gyártasz. Én azt mondtam hogy a video alapján nem eldönthető hogy ki a felelős, ha ez a Volvo gyárban fejlesztési fázisban történt akkor üzemi baleset amit a munkavédelmi szabályoknak és azok betartásának kellett volna megakadályoznia.
"Ha ez tény amit akkor minden bizonnyal tudsz is a kérdésre válaszolni."
Próbálj meg legalább értelmes magyar mondatokat összerakni. Tudod: alany, állítmány, tárgy.