"Meggyőződésem hogy te alapvető gazdasági mechanizmusokkal sem vagy tisztában"
Te jól érzékelhetően tisztában vagy, de csak azzal, abból is ezzel az egyel. Sajnos ez nem egylépcsős folyamat és hogy helyesen dönts tovább kell láss az orrodnál. Konkrétan fizikai fájdalommal jár, hogy minden hozzászólásomban újra és újra le kell írjam, mégis megteszem.
Ez a végtelenül gyenge elméleted ha csak abból állna amit itt leírsz akkor tök jó lenne. De az amit te itt leírsz és képviselsz az ilyen óvodás szint. Ez a folyamat nem áll meg a taxify - már önmagában ez a taxify fétised megérne egy alaposabb elemzést, konkrétan a legretkebb cég a taxispiacon - 250Ft-os áránál.
Nem is értem honnan veszed ezt a butaságot. Ahogy továbbra is megdöbbent, hogy elméleted igazolására indokaid között taxivállalat, minimálbér és versengés a legjobb kondíciók kínálásáról a taxisofőrök felé szerepel. Ezekből nem sok téves, csak mind úgy ahogyan van. Nincs taxivállalt, nincs minimálbér és szó sincs versengés a taxisofőrért.
Úgy veszed elő ezeket minden hozzászólásodban újra és újra, mintha ezt nem közöltem volna veled eddig vagy 800x. Nincs alkalmazotti státusz, milyen taxivállalatról és milyen minmálbérről beszélsz??
Figyu, ketten vagyunk, nekem nyugodtan elmondhatod, tágítod a tudatod miközben ezeket a sorokat írod? Úgy feldolgozható lenne számomra, hogy ennyiszer képes vagy a falnak futni ebben a vitában, ráadásul mindig ugyanazzal.
"Miért kell Budapesten ár-kartellezni amikor Szófiában működik a piaci szereplők közti verseny?"
Nem magyaráztam el már neked, hogy hatósági ár van és nem árkartell? És nem magyaráztam még el neked, hogy az árkartell kifejezetten ellentétes a piacot uraló szereplők - ezeket hívod te tévesen taxivállalatnak - érdekeivel ezért ilyen irányú törekvéseik nekik nincsenek? Nem magyaráztam el vagy csak nem értetted meg?
Taxiárnak miért nem rögtön az indiai riksákat veszed elő? Vagy miért ne vegyük elő a londoni taxi árait?
Ráadásul azt állítod, hogy a gonosz taxisok azt csinálnak amit akarnak, megfenyegetnek mindenkit, mindenki fél tőlük még a politikusok is ezért aztán ők diktálnak.
Na most ha ez valóban igy menne ahogy te mondod, akkor a taxisok miért a 90 eurocentes álomhatárt tűzték ki maguk elé? Ebből nekik marad 25% - ez az amire te azt írod, hogy rablás - nem lenne jobb nekik a 3 euro? Ráadásul meg is tehetnek ennek kikényszerítését, ezt te magad állítod.
Feltételezem erre az lesz a válasz, hogy a taxisok minden bizonnyal nem tudják melyik a több, az 1 euro vagy a 3, állításod szerint mi más ok lenne erre a stratégiai hibára.
"Mit közöltem tényként?"
Már ezt is elfelejtetted? Segítek, azt közölted tényként hogy nemsokára jönnek az önvezető taxik és nem lesz szükség taxisokra.
Én jeleztem, hogy szívesen vitába szállok veled, hisz ennek kijelentéséhez az szükséges hogy vagy a MI fejlesztésre vagy magára a taxira ne legyen semmiféle rálátásod.
Ezért hoztam egy példát - videóval - mielőtt felesleges körüket futnánk ebben a vitában is, hogy kiderüljön érdemes e ebbe veled belemerülni.
A videóban egy automatikus vészfékezési rendszer hibája látható, ahogy elüti a saját fejlesztőjét aki úgy próbálja demonstrálni a megoldása biztonsági szintjét, hogy az autó elé áll. Hát, sajnos ez nem sikerült.
Én azt feltételeztem, hogy te - mint egy IT-s szaki - elkezded taglalni, hogy a szoftver fejlesztője, az érzékelő gyártója vagy rendszerbe épített chipgyártó lesz a hibás, tehát vártam valami egészséges választ egy IT-s szakitól.
Ehelyett te megjelölted felelősként a sofőrt :D Aki azt az ukázt kapta, hogy ne nyúljon semmihez.
Picit nem figyelek oda rád és következő hozzászólásodban már a taxist fogod megjelölni az önjáró taxi hibájának felelőseként :D Ez egy hivatalos válasz az IT szektor részéről erre a kihívásra?
Mert akkor jelzem a taxisoknak, hogy kössék fel a gatyát.