"Ha kicsit megerőltetem az agyam név szerint fel tudom sorolni mely sofőrök azok akik ezt ténylegesen alkalmazotti státuszban űzik. Az a szám pedig a töredéke ennek."
Nocsak, tehát mégicsak van alkalmazotti státusz, eddig ezt mondtad: "Nincs ilyen, értsd már meg."
Az hogy te nem ismersz mindenkit nem jelenti azt hogy a hivatalos adat hibás lenne csak a látóköröd korlátosságára mutat rá, amit egyébként e nélkül is nyilvánvaló volt.
A lényegre miszerint az Uber EV vs. Taxitársaság EV modell lényegében ugyanaz megint csak a nagy sumákolás amit produkáltál.
"Te tényleg azt hiszed, hogy aki a személyszállítás környékén tevékenykedik az mind suttyó, műveletlen paraszt és majd te az IT-s jól megmondod nekik és azt is, hogy merre kell menniük?"
Én azt mondom hogy nektek pontosan ugyanúgy kell működnötök mint a gazdaság 99+%-ának, nem kell a korrupt politikusoktól privilégiumokat szerezni és korlátozni a versenyt. Ez egy általános gazdasági irányelv ami szerintem jó, semmi köze az IT szakmához, hiába is akarod személyes síkra terelni a vitát.
"akart ugyanoda lyukadt ki, ez igy működik máshogy nem."
Továbbra is várom a magyarázatod hogy Szófiában vagy Pozsonyban miért is működik a verseny. Egyenlőre csak azt szereted szajkózni hogy nem működk, ami viszont szembe megy a valósággal.
"Kezdek kételkedni benne, hogy én itt egy felnőtt emberrel vitatkozom."
Te nem vitatkozol hanem a kellemetlen kérdéseket/tényeket elsunnyogod, és érzelmi alapon mantrázod az ostobaságaid.
"hogy ki takarítja majd ki az autót arról fogalmad sincs"
Bárki aki elvállalja munkát. Valszeg egy takarítótársaság fogja, ha munkanélküli leszel téged is felvesznek, takarítóból is hiány van, ráadásul ez is egy relatíve 'felelőségmentes' munkakör. Tényleg ez lenne a megoldhatatlan probléma az önvezető autók kapcsán? LoL.
"Az uber eddig nem vásárolt autógumit, innentől kezdve pedig kell. Tudod mennyibe kerül egy autó gumi? Ebből négy kell. Az ubernek ilyen költsége eddig nem volt. Eddig autót sem vett, mostmár azt is kell és ha lelakódik akkor kell vennie egy újat."
Most tényleg azt hiszed hogy a gumi vásárlással újabb megoldhatatlan feladat elé állítottad a multit, neked tényleg annyira földhöz ragadt kispolgári gondolkodásmódod van hogy az már fáj. Képzed el az Uber mást most is üzemeltet önvezető teszt flottát, és képzeld el ha elkopik a gumi akkor újat vesznek rá, ráadásul 4-et. A flotta üzemeltetés ismét csak egy teljesen megoldott problémakör, legtöbb cég ezt kiszervezi, az Uber egy nagy flottával könnyen lehet hogy házon belül fogja tartani, majd kiszámolják a kontrollingon melyik éri meg jobban.
"Viszont ha ez az idő eljön, akkor a magántulajdonú autózás válik gazdaságtalanná és vele együtt értelmetlenné, akkor fog eltűnni a taxis. De cserébe úgymond minden autó egyfajta taxi lesz."
Továbbra sem írtad le hogy ez mit jelent ez az 'egyfajta taxi', csak azt hogy nem a car sharing-et.
A taxi már eleve car sharing, ehhez jön majd hozzá az hogy áramról megy, illetve gép vezeti. Én ezt látom közép/hosszú távú trendnek, és a nagy cégek is. A taxi sofőr bére egy folyamatos költség a rendszerben, ezt váltják ki egy egyszeri nagy fejlesztési és egy beruházási költséggel. Minél nagyobb a taxis ára annál jobban megéri automatizálni a munkáját.