"A taxis végig hallgatózik az úton, kikapcsolhatatlanul. Hátra is pillant"
De nem készít full HD felvételt rólad és a szeretődről a taxi hátsó ülésén és igy ez az esemény nem lesz a világörökség része. Ahogy a szálloda recepciósa is csak átadja neked a kulcsot, nem vár rád egy bekamerázott szoba.
Amikor megjegyeztem hogy majd biztos lecsap a Gepárd Kommandó én viccnek gondoltam, most kiderül hogy te nem. Te itt már szép lassan bevonod az FBI-t, csak azért hogy működőképessé tedd az általad elképzelt önjáró taxit. De az az igazság, hogy egyre messzebb kerülsz a működőképeségtől.
"ez ritka, az utasok többsége képes 'normálisan' utazni"
Ez a te infantilis elképzelésed a világról, csak és kizárólag az alapján amit a saját szocializális szinted alapján el tudsz képzelni erről a folyamatról. Ezt előrebocsátottam neked már a vitánk kezdetén. Regényt tudnék neked írni arról mit művelnek utasok, úgy hogy én ott vagyok. Sejtelmed sincs emberek milyen gondolatvilággal a fejükben is milyen elképzelés mentén ülnek be taxiba és ott miket művelnek.
Olyan vagy mint egy közértes aki nem számolja a kálót. Olyan pedig nincs, hogy nincs káló, akinek ez a szakmája az ezt tudja, aki pedig hozzáértés nélkül vág ebbe bele az megbukik.
Most hogy felhívtam a figyelmed úgymond a kálóra tűzoltásszerű ötlettekkel próbálod orvosolni a kikerülhetetlen problémákat. Ezek közül bármelyiket vettük górcső alá már darabonként kiderült, hogy vagy működésképtelen vagy annyiba kerül a működése hogy jobban jársz ha élő embert ültetsz az autóra.
Én összebarmolom a kocsit - és mivel az én szocializációs szintem alacsonyabb mint a tiéd - azt mondom faarccal, hogy igy találtam a kocsit. Erre pedig a te elméleted szerint kiszámlázzák neked, hisz te voltál az előző utas? Hisz állításod szerint szinte biztos, hogy az előző utas volt. Az hogy 'szinte biztos' az egy jogi fogalom?
Nem, most már van kamerarendszer is. Majd kielemzik az elemzők.
Kik ők? Mennyien vannak? Mi alapján döntenek? Mi lesz a felvételekkel? Mennyi ideig tárolják? Mi a garancia, hogy ennél nem tovább? Mennyibe kerül ezeknek a munkája?
Ilyen elemzők eddig a taxi szolgáltatáshoz nem tartoztak, ezt hívod te költségcsökkentésnek?
Ráadásul nem megoldás semmire, akkor játszok ki egy kamerát amikor akarok. Vagy még a lábtér is be lesz kamerázva? Megyek haza én és a feleségem és még a szoknyája alá is benéznek? Tényleg nem érzékeled, hogy ez egy működésképtelen blődség?
Ahogy az önjáró taxi után futó takarítószemélyzet is egy blődség. Ok, lesz telephely ahol takarítják őket. Mennyien lesznek akik takarítanak 5000 taxit? Hol lesz ez? Periférián? Oda kell venni az irányt a melót abbahagyva, ott eltölteni egy órát majd onnan visszajönni? Mennyibe kerül ez?
Tudom, hogy már epésen megjegyeztem, de nem tudom kihagyni: ez még mindig csak a taxik takarítása. Ha ezt az akadály sikerülne venned - nem fogod tudni, ugyanis már itt nem jön ki a matek - akkor is vár rád készenlétben további 10 megoldandó dolog és még az sem biztos, hogy én gondoltam mindenre.
A fix áras felvetésedre már a legelején válaszoltam - és azóta többször is. Rögtön azzal nyitottam, hogy elmagyaráztam neked miért kikerülhetetlen a szolgáltatás fenntartásához a fix ár, mi az oka annak hogy a taxi hatósági áras, amitől sem le- sem felfelé nem lehet eltérni.
Erre válaszként te megpróbáltad bízonyitani hogy hülyeség, mert gonosz taxivállalatok és árkartell van.Erre elmagyaráztam neked, hogy nincsenek taxivállalatok, az amit te erről el tudsz képzelni már réges rég nem létezik, sőt az általad elképzelt árkartell az Ő legnagyobb érvágásuk. Ez matematikai tény, ezzel ők jártak a legrosszabbul, ez nem vita tárgya.
Mikor ezt feldolgozod, akkor visszaváltasz az elejére, hogy akkor is árversenyezzenek a taxisok és kezdődik minden elölről. Ja és ennek mintapéldája a fejedben rögtön Bulgária, ahol felannyi a minmálbér mint nálunk.