Ez max a lusta emberek eseteben lehet hatasos, viszont az autonak meg mindig ugy kell beallnia, hogy a robotkar elerje es meg kommunikalnia is kell az autoval, hogy a tolto fedelet ki tudja nyitni neki. Tehnikailag nem kihivas, viszont szabvanyok es gyartok kozi egyezetetes szempontjatbol eleg nehez feladat.
A feszultseg es az aram nem gond, ezek a tolto csatlakozok pont ugy mukodnek, mint a benzinkutak, addig nem jon beloluk semmi amig a helyukre nem kerultek. (benzunkuton is eleg nehez a jardara locsolni az uzemanyagot) A trukk az, hogy eloszor megbeszeli kisfeszultsegen es kis aramon az auto hogy milyen feszultseget es aramot ker, mit tud adni a tolto es megallapodnak valamiben. Ha pedig kihuzza az ember toltes kozben, meg az aljzat elhagyasa elott lekapcsol a toltes. Egyebkent szep nagy szikrakat huzna mar most is egy 80 amperes tolto (egy atlag eloszto az kb. 15 ampert bir osszesen)