Szerintem már nem lesz "világmegváltó MMO" méghozzá azért mert amikor az MMO műfaj született az a kor már eltelt és nehéz olyat csinálni mint akkor amikor az egész világ játszott és nem csak rohant egy játékban, hanem szocializálódott is. A klasszikus mmo stílusba (mint a wow pl) millió skill stb. Manapság sajnos az már bonyolult vagy azt mondják rá az emberek, hogy nincs idejük rá( haha a mai emberek sokkal többet töltenek videójátékokkal mint anno a kockáknak nevezett emberkék szerintem. ) Ma más az irány. Nem a közösség kovácsolás. Nincsenek 25 fős, 40 fős raidok. Nincsenek heti megbeszélések mert nincs értelme mert pikk pakk mindenki végigrushol (mint ahogy te is írtad, hogy nincs endgame csak álldogálnak és mivel nagyon kicsi a szociális része az mmo-knak így mást nem tud csinálni csak álldogálni) hogy huu megvan a max aztán annyi. Lehet máshogy kell ezeket az mmo-okat megközelíteni. De ezek csak gondolatok amik most megfogalmazódtak bennem. Lehet valamelyik téves meglátás kitudja. Én mmo-kba a klasszikus dolgokat szeretem. Millió skillem van és meg kell tanulnom használni őket. De lehet ez mást akar nyújtani mint mondjuk egy Guild Wars 2 akart mást nyújtani. Bár azzal sem voltam el túl sokat pont amiatt hogy volt pár skill ami nem is hozzám tartozott, hanem a fegyverhez és annyi.
Bár így távlatból (még nincs meg a játék) nekem bejön a környezet meg ez a kicsit darkosabb megközelítés és nem látok gnome-okat lila bajusszal vagy más furcsa lényeket akik olyan erővel bírnak mint egy nagy ork. :D