Meg kell szokni a harcot es a skillek hasznalatanak utemezeset, aztan mar nem annyira furcsa. Eleinte eskuszom 90%-ban a levegot vagy foldet utottem, mert a nyomorult AI ellenfel mar regen nem volt ott. Ennyire ossze-vissza mozgo celpontot regen lattam, talan a diablos kis monsztak ilyenek, akik a szelrozsa minden iranyaba rohannak a tamadas utan, de ott van aoe. Mas mmoban az animacio siman megszakithato (direkt vagy indirekt), itt nem csak hogy vegig kell varnom a mozdulatsort, de meg utana jo, ha van az ember egy fel masodpercet, mert addig ugysem erzekeli a kliens a kovetkezo skill "lenyomasat".
Ami a legjobban zavar, az a blokk vagy dodge. Akarhol jatszottam eddig, szinte mindenhol top prioritast elvezett a dodge/blokk, vagyis barmit is csinaltal, azonnal abbahagyta (nyilvan a megszakitott folyamat/skill resource az kuka ilyenkor) es igy instant tudtal vedekezni. Itt? Utsz egy heave attackot, mire az animacio vegigmegy majd magahoz ter a karaktered es vegre tud ugrani vagy blokkolni, az neha akar 2-3 seces kesedelem, amit egy elite koszon szepen, es mar beled is vagott egy nagyott. A fegyver/skillset valtas lassusagarol nem is beszelve...
Partyban utod az utolso 5%-nal az explosive bosst, az utolso tamadas utan (ami mondjuk egy skill vagy heavy attack) probalsz gyorsan tavolodni (dodgeolva is akar), de mire vegigmegy a tamadasod animacioja, mar el is tunt az 5% es persze, hogy meg mindig kozel vagy a pukkanasnal. Nem ol meg legtobbszor, ha meg igen, felkapnak, nem ez a gond, hanem a frusztracio, hogy baszki, ennyire furcsan oldottak meg a dolgokat.
Na de, ha veteran mmo jatekoskent tudsz aklimatizalodni es ezeket meg tudod szokni - es ezen szarsagok tudataban allunk oda -, akkor ugy mar mas a helyzet. Tovabbra is bosszanto a dolog, es a harcok is sokkal lassabbak, de mar nagyobb a hatekonysag. :)