Én a kétezres évek legeleje óta MMOzom, bár az utóbbi időkben semmi se fogott meg semennyire. Pedig elég sok mindent kipróbáltam. Pl. a WOW nekem nem jött be, de akkoriban amikor megjelent SWGztem. Azért is fogtam(tuk) a fejünket, mert az SWG tényleg egyedi volt, sok hülyeséggel, de megpróbálták WOWnak átalakítani, de elqurták. Pl. az azért fogott meg, mert nem voltak szintek. Skillek voltak, nem volt max szint. Úgy variáltad a skilleket, ahogy akartad. Nem volt lehúzós P2W, se item shop, csak pár dollár havidíj, és ameddig élt, nyomtam. Bár ugye a wow miatt NGEsítették. Na, az most így ránézésre a NW. A világ nem rossz, ahogy a SW világa se volt az, de továbbra is azt a nyitottságot keresem, hogy bele tudd élni magad és ne legyen mindenki tök egyforma. Persze full grind volt az SWG is, de az origban nem voltak szintek. Ha odaállt vki eléd, azt se tudtad, hogy ki és mi ő, hacsak meg nem írta a biojában. (Tök mindegy mi volt a kezében, minden fegyvert kézbe tudtál venni. :)) A pvp mindenhol ment, de csak ha te IS pvpzni akartál. Ez szerintem játékosbarátabb volt bárminél. Na mindegy, aki nyomta, tudja miről beszélek.
Mára sok hülyeség van, csak hogy elérd a max szintet, de hogy mi van utána, ha nincs content, az már más kérdés.
Az nem megoldás, mint egy raktat MMOban, hogy rl cashért veszel cuccost, de még az se, hogy más vesz rl cashért cuccost, és te megveszed tőle azt ingame maniért, így más ruhában mászkálsz, mint a többi, mellé rl maniért a sok olyan item, amitől gyorsabban fejlődsz és menőbb vagy a többi sima játékoshoz képest, nagyobb a raktárad, többet markolsz, stb. Tudom, gigamani egy item shop rl maniért a fejlesztőknek, de valahogy tönkre is teszi egyben a játékot.
Itt állok a steam előtt, hogy belevágok, de még mindig gondolkodom, főleg azután amit olvasok tőletek, hogy egyáltalán mitől is más ez, mint bármi eddig?! Nem is annyira a pénz miatt sajnálnám, hanem a bele fektetett idő miatt. 40+ felett, sőt, már majdnem 50 az idő a lényeg.
Olyan dolgok vannak hypeolva - nem részetekről, máshol - itt a NWben, amit kb. mindenhol láttam már, de egyik se tudta úgy visszaadni a feelinget, amit keresek, mint egy bizonyos 2003as játék. Pedig annyi baj volt azzal is, el is qurták, de mégis, amiket elsütnek az MMOkban, az mind, mind onnan vagy más korábbi MMOkból köszön vissza, és 1x sem volt még egyikben sem olyan alapos, mint amit anno 18! éve megálmodtak. És ez röhej. Mert világbajnok crafting rendszere volt, mégse kell senkinek. Ha az nem az internet hajnalán jelenik meg, nincs szükség egy Bioware TORra ...