Origin-ig érdekes, utána teljesen más jellegű játék lett ami a többségnek bejön, de szerintem nem lett túl jó és sokan úgy érezzük ez már nem AC.
Szerintem AnuluWork is arra utal, hogy nem hiányzik senkinek ez a játék, mert a BlackFlag meg a Rogue hozta magával ezt a nagyon hangulatos hajókázást, amit újra átéltek volna az emberek és online csatákban tovább vittek volna. Black Flag 2013, Rogue 2014, még idekeverném a World of Warships-et is ami 2015-ben jött ki és onnan is elszipkázhatott volna a Skill and Bones játékosokat! 2015-2016-ban tökéletes időpontban kijöhetett volna és igazából nem is értem mi tartott ennek a fejlesztésén fél-1 évnél többet, mikor a modellek, mechanikák, térkép is akár megvolt, az online részéhez is értettek az AC multi miatt, szóval már csak össze kellett volna kicsit kötni és megjelenhetett volna. Nyilván csak egy fapados verzió aztán hónapról-hónapra javult volna és fejték volna a tehenet mint a hasonló játékok.
Persze azóta kijött a sea of thieves (2018) meg a skull and bones is jócskán többről szól mint a kezdeti tervek, de még ahhoz képest is 5 év eltelt és teljesen biztos hogy fejlesztői pokolban forgott 10 évet ez az ötlet, másodlagos, harmadlagos prioritású projektként és ez nem szokott jól elsülni.