Majd talán akkor lesz kifizetődő az elektromos közlekedés, amikor a járműveket nem lesz szükség menet közben tankolni, hanem tökig pakolva, tele utassal, hidegben-melegben, ellenszélben, hegynek felfelé képes lesz legalább 500 km-t megtenni 120 km/h átlagsebességgel. Tehát a személyautókat elég lesz otthon indulás előtt feltölteni saját napelemről, és simán kibír egy napot töltés nélkül, vagy nyaralás esetén amíg elér az ember A-ból B-be. A teherszállításnál pedig ugyanez, a cégeknek lenne saját, tiszta energiával működő töltő telephelyük. Infrastruktúrához tartozó köztöltőállomások pedig csak minimálisan lennének, és azok mennének csak atomerőművekről, vagy akármiről, ami kifizetődő és nem környezetszennyező.
Mondjuk a probléma csak ott van, hogy nem lakhat mindenki családi házban, egy társasházra meg nem lehet annyi napelemet pakolni, hogy minden lakásra jusson elég áram. (gondolom)