TTK: Time to kill, vagyis hogy érzetre mennyi idő megölni valakit egy sorozatból
TTD: Time to death, vagyis milyen gyakran halsz meg...
A lényeg kb annyi, hogy a TTK-val semmi baj nem volt, sőt, az utóbbi évek legjobbja volt BF szinten, de a sok siránkozó noob majom miatt ahhoz is hozzányúltak, nem csak a TTD-hez amihez kellett volna. Annyit csináltak, hogy nem 3, hanem 4 golyó kell valaki megöléséhez. Vagy 4 helyett 5, de a lényeget érted. Ezzel viszont ugyanazt a katyvaszt érték el, ami BF1-ben is volt, vagyis újra nem jó, és nem effektív érzés ölni, mert minél több golyó kell, annál valószínűbb, hogy egyet le fog nyelni a netcode, és te meg nem tudod mi miért történt.
A core szervereket azért hozták most létre, hogy az update előtti TTK-val játszhass, ami jobb. Csakhogy ezzel megint megosztották a játékosbázist. Mindenhol emiatt ekézik őket, szóval esélyes, hogy visszakozni fognak a megjelenéskori sebzésmodellhez... legalábbis ha van egy kis eszük.