1. Hogyne lenne nagy difi, amikor áramot számos módon elő lehet állítani, többek között az olcsóbb és lényegesen hatékonyabb, gázzal működő kombinált ciklusú erőművel is, valamint atomenergiával is -illetve bár hatékonyságban nem összevethetően, de zöldenergiával is-?
2. Igen, veszélyes a kőolaj szállítása az erőműig is, de onnantól már nincs vele gond! Ellentétben a jelenlegi megoldással, ahol közbe még beiktatsz egy finomítót, utána pedig naponta kétszer kiszállítod az üzemanyagot a kutakhoz, ahol tovább tárolod, hogy aztán betölthesd a milliónyi Kis Pista autójába, aminek a motorja már az üzemanyag 20%-át el sem égeti, csak átfolyatja a rendszeren hasznosítás nélkül.
3. Bizonyára azért fejleszt a fél világ elektromos autókat, mert sehol nincs egy hozzád fogható "okos" ember, aki képes felmérni,, hogy adott ütemű gyártás mellett, mennyi akkura lesz szükség és ahhoz mennyi nyersanyag áll majd rendelkezésre! Csupa éktelen idióta ül ott, csak te vagy helikopter. Arról nem is beszélve, hogy az akku tech kutatásába is milliárdokat ölnek éppen azért, hogy jobb, olcsóbb, hatékonyabb alternatívákat találjanak.