Tanuljon új felszerelést és készítsen új felszerelést. Megvásárolhatja és javíthatja saját épületeit, amelyek megerősített biztonságos menedéket kínálnak Önnek, ha minden rosszul megy, vagy használhatja őket saját vállalkozásának megkezdéséhez. Segítsen különböző világi frakcióknak, vagy harcoljon velük, törekedve arra, hogy a kemény sivatagban banális túlélésre van szükség. Vezesse az embereket - a gyenge áldozatokat a mester harcosokká tegye. Hozd el a sebesült elvtársadat a harcból, hogy mindnyájan életben maradjanak.
Játék jellemzői :
Ingyenes játékmenet a legnagyobb egyjátékos szerepjátékban, a Daggerfall óta, egy 870 négyzetkilométeres átmérőjű zökkenőmentes világban. A játék nem korlátozza Önt vagy személyes játékstílusát.
Hozzon létre annyi egyedi karaktert, amennyit csak akar, és összegyűjti magát egy egész harci csapatnak. Tapasztalattal, a karakterek fejlődnek és erősebbé válnak, nem csak paraméterek, hanem külsőleg is.
A szerepjáték és a valós idejű stratégia hibrid műfajainak új megközelítése. Nincsenek "hősi" karakterek mesterségesen felfújt minden más paraméter tekintetében - az összes bejövő nem játékos karakterek potenciálisan megegyeznek a tiédekkel, vannak neveik és saját életük.
Nem választják meg. Nincs nagyságod és hatalmaid. Nincs több "egészségügyi pont", mint mindenki más. Ön nem a világegyetem középpontja, és nem tűnik ki semmilyen módon. Ezen felül keményen kell dolgoznia.
Hozzon létre egy alapot, ahol új technológiákat tanulhat, javíthatja a védelmet és új felszereléseket hozhat létre.
Megvásárolhatja és frissítheti saját épületeit, amelyek biztonságosan megerősített menedékként szolgálnak, ha a dolgok rosszul mennek végbe, vagy használhatja őket saját vállalkozásuk megkezdéséhez.
A játék változatossága és sok lehetősége. Jó vagy gonosz, üzletember vagy tolvaj, éljen egy városban, sivatagban él, egyedül utazik, tömegben utazik, épít egy erődöt, összetörje a várost. Fel kell készülni a rabszolgák felszabadítására, vagy rabszolgává válik.
Dinamikus, folyamatosan változó világ. Akár segítesz valakinek, megakadályozni vagy távol tartani, a világ nem fogja megállítani a forgatást. Ez nem csak egy "játék", hanem egy szimulált világban él és él.
A kannibálok elkaphatják és el tudják élni őket, rabszolgákba lehet őket adni, és kénytelenek dolgozni a bányákban. Ezek nem programozott események, hanem csak ennek a kaotikus világnak a megszokottsága, amely véletlenül elpusztítja az életét. Bármi megtörténhet, de bármi meg lehet oldani, ha ereje van.
Teljesen nincs kiigazítás a szintre. A világ nem emeli a szintet veled, és a boltok nem változtatják választékukat csak azokra a tételekre, amelyek az Ön számára megfelelőek a szint szempontjából. A játék elején szinte mindenki erősebb lesz, mint te, és folyamatosan küzdened kell a túlélésért. A játék nem fog vezetni, vagy segít, ha elesett.
A játék igazi reális rendszere. Egy sebesített lábú karakter limpelni vagy feltérképezni, lelassítani az egész csapatot, és ha egy kéz megsérül, a másikra kell kardot venni, vagy félretenni. A végtagok súlyos sérülései amputációhoz vezetnek, és szükségessé válnak robotprotetes használatára. A vérzés tudatvesztéshez vezethet, és maga a vér fog ragadozókat vonzani. A karakter paraméterei befolyásolják a berendezéseket, a csomagokat, a vérveszteséget, a sérülést és az éhséget.
Intelligens AI, amely lehetővé teszi a karakterek számára, hogy hosszú távú célokat és törekvéseket gondoljanak és dolgozzanak. A leválások zökkenőmentesen működnek és a sebesülteket a csatatérről szállítják. A karakterek a mikrokontrollhoz és a termelésirányításhoz rendelhetők az Ön bázisán.
Segítsetek a világ különböző frakcióinak, vagy küzdj velük, törekedve a hatalomra és a gazdagságra, ami a banális túléléshez szükséges, durva körülmények között.
A designt változatlan formában fejlesztették ki, amelyet szürke öltönyben lévő férfiak diktáltak, akik nem játszottak semmilyen játékot az életükben.
Az eredeti játékvilág. Nincs sztereotípiás fantázia. Nincs mágia