Ezt a trendet úgy hívják, hogy divat, ott pedig "egy bolond százat csinál"... És igen, a "húsba vágó" környezettudatosság inkább a Z generáció sajátja, mert látják apáik milyen felelőtlenül bánnak el a gyermekeik jövőjével. Többek között, a régmúlt mobilok használatával is lázadnak szüleik mindent tönkretevő, nihili fogyasztó életmódja ellen.
(Általános trend két generáció között mindig az volt, hogy a fiatalabb lázad az idősebb generáció ellen. Ők új módon akarják meghatározni magukat, tagadnak mindent ami szüleiket jellemzi. - Majd kb., egy évtized után beállnak ők is a "sorba". - Persze, ha addigra egyáltalán lesz ilyen lehetőségük.)
Meg valljuk be őszintén, amit a pénzhajhász fejlesztés manapság csinál az iparban a fogyasztókkal az egyértelmű szivatás és lehúzás. Na most ez ellen is lázadhat az okosabb, felvilágosultabb fiatal.