"közben felállítasz egy nyilvánvaló paradoxont a Bibiliával kapcsolatban"
Mi lenne ez a paradoxon?
"Most is itt bizonygatod nekem, micsoda baromságok vannak a Bibiliában."
Baromság=paradoxon?
"Nem érted, hogy ez nem fontos annak aki hisz?"
Jah, hogy nem fontos hogy baromsággal tömjük a gyerek fejét csak higgye el?
Szerintem pedig fontos hogy ne tolják bele a baromságot amíg a végén el nem hiszi. Miután megismeri a valóságoz mozgató bizonyított tényeket akkor lehet neki baromságot mutatni, és majd ekkor szabadon dönthet.
"Másodfokú egyenletek, hogy jönnek ide?"
Azt mondtad hogy emberközelivé teszed az oktatást meg motiváltá a gyerekeket. A hogyan kapcsán meg csak lapítasz. A másodfokú egyenlet megoldása az amire emberközeli módon kellene rámotiválni, miközben ott van ma már egy rakat szórakozási forma.
"Nem tudok neked konkrétumoka"
"jobban figyelembe kell venni az egyént mert mindenki más"
Tehát lózungot tudsz írni, konkrétumot nem. Én meg azt mondom hogy szupergyors űrhajót kell csinálni mert az sokkal jobb mint a mostaniak, de ne kérdezz konkrétumot mert azt nem tudok, illetve amit tudtam azt megcáfolták.
Ismét jelzem hogy a hitoktatás a téma, mert folyamatosan elkanyarodsz ettől:
"részt kell venni a hittan órán ami megint nem egy ördögtől való dolog"
"ne az emberekre akarj már mintákat ráerőszakolni"
Akkor hagyjuk a fizikai vagy a matematika sablonos összefüggéseit, majd mindenki kap egyénre szabott verziót belőle. Egyébként egy sablonom van amit már a legelején leírtam, csak olyat taníthatnak ami bizonyított, nem érdekel a tanuló egyénisége vagy családi háttere ez mindenkire illeszkedő oktatási kötöttség kell hogy legyen. Szalmabábot gyártasz ha más sablonról beszélsz, e mellett állj ki vagy helyezkedj szembe vele. A döntés a tiéd.