Lehet az Overwatch mellett ez lesz a másik többjátékos elfoglaltságom. Az általam eddig kipróbált BR játékok közül eddig ez a legszimpatikusabb és ebben látom azt is, hogy hosszú távra meg tudjon fogni, le tudjon kötni. Hiába a Respawn ért ahhoz amit csinál. Nagy szerencse, hogy ők csinálják az új Star Wars játékot, ami remélem fel fog nőni a régiekhez, mint a Dark Forces és a többi.
Magáról a játékról: A kasztokat tanulni kell, a pályát is. Ehhez kell idő, a tegnapi 2 óra nagyjából arra volt elég, hogy 2 osztályt, a két gyógyítót, ha így vesszük ki tudtam ismerni. Az egyik kedvenc momentumom a játék alatt az volt, mikor kiugrottunk a repülőből, majd egy még mindig igen magasan repülő szállító járműre huppantunk le és összeszedtük a cuccokat, majd kémleltük az alattunk lévő mélységet, aztán leugrottunk és folytattuk a tipikus BR túlélést. Bár maga a műfaj szerintem mindenkinek ismerős, de itt azért van pár igen hasznos újítás. Pingelés, halott csapattárs újraélesztése konzolnál, ha megszereztük a csomagjából a kártyáját, csapattárs visszahozása a meccsbe mikor megsérült és fekszik, automatikus együttmozgás a leugráskor és persze a kasztok, amiknek különböző képességeik vannak. Egy passzív és két aktív, amiből az egyik szuper képesség. Ez úgy töltődik fel, mint az Overwatch-ban, aztán bármikor bevethető.
És az Overwatch-ra hajaz az is, hogy szintlépésenként kapunk egy ládát, amiben 3 véletlenszerű cucc van. Teljesség nélkül csak pár példa: Lehet fegyver skin, kill utáni beszólás, banner háttér meg egyéb.
Újdonság az is, mikor meccs elején az előző meccs legjobb emberét kiemeli a program és megmutatja melyik csapatban van és ő lesz az adott meccs bajnoka, akit érdemes legyőzni. Azt 2 óra alatt már nem tudtam leszűrni, jár e valami ezért, de biztosan van valami. A karakterek maguktól tesznek megjegyzéseket és lehet ugyanezt manuálisan is, ami mikrofon, barátok nélküli játszás esetén kurva jó. Például F gombra mondod a többieknek, hogy hol az ellenfél. Odaviszed a célkereszted, nyomsz F betűt és a csapattársaid tudják merre kell figyelni. Ugyanez igaz a cuccokra, amiket be kell gyűjteni, időnként ezek nagy tárolókba vannak (több, 3-4 db) rakva. Ez is egy külön gombra van rakva. Ez a pingelés tulajdonképpen: ránézel a célkereszttel egy tárgyra (fegyver, lőszer, fejvédő, bármi) majd nyomod a gombot és a többiek mind hallják mi van lehelyezve és még azt is bemondja a hang, hogy hányas szintű. Így minden infót tudni fognak és eldöntik érdemes e érte menni.
Ugyanez igaz az irányokra is. Amikor egy csapattárs úgy gondolja ideje menni, mert be kéne érni a körbe, akkor az mozgási irányát szintén pingelheti és térképen is, meg a képernyőn is látszani fog merre indul. Ez egy nagyon jó kis kommunikatív rendszer, ami idegenek közt is kellő összhangot tud teremteni.
A pálya egyébként remekül meg van csinálva, kellően nagy és a kinézetre sem lehet panasz. Egyelőre csak olyan játék van amiben 3 csapattárs küzd a többi hármas csoport ellen és így összesen 60 ember vagyis 20 csapat esik egymásnak a harctéren. A kasztoknak hála lehet variálni hogyan hozzuk ki legtöbbet a csapatból és legyenek jól szinkronban az embereink. Ha egy meccsnek vége van, akkor elég gyorsan lehet találni újat, nem igazán kell fél percnél többet várni arra, hogy újra elkezdhess egy kört és talán nyerj/nyerjetek. :)