Így is rá vagy kényszerítve a távolabbi mezőkre, egy forrásra egy bányát rakhatsz, ami már az elején kevés, ráadásul nem minden van közelben, rezet rendszeresen messziről kell hozni, amit vagy ércként vagy feldolgozva kell visszavezetned, kő a betonhoz szintén messze van, és ha kifogysz a kezdő vasércből, akkor kereshetsz továbbiakat (elég gyakori), szén elvétve akad, simán lehet, hogy kilométer feletti távban lesz majd a forrás legközelebb, aztán küzdhetsz a szalaggal vagy építhetsz szállítót hozzá. A harc az inkább dísznek van a játékban (szvsz jó is így, nem kell az mindenhova), az érdemi rész a saját gyárötleted megvalósítása, nagy lapos telepet akarsz, sok kis létesítményt, egy hatalmas többszintes gyárat, vagy éppen a levegőbe építed, és ezek csak alapvető elemek már most, többféle helyszín akad barlangtól idegen erdőkig és közte szokásos vizes, erdős, hegyvidékes cuccokkal.
Az igazi lehetőség a harmadik dimenzióban van, egymás feletti szalagok és más hasonló láványos és hasznos megoldások. Előre lehet rettegni a spagettiktól amiket itt lehet majd alkotni ha nem akarsz időnként rendezkedni.