1. 20 év múlva lehet, de most még jelentősen drágább amit ha profit orientált céget viszel / alapítasz csak vissza kéne termelni.
2. Itt egy sor probléma lesz. Nem fognak tudni egy általános szoftvert telepíteni mivel a környezet nagyban változó egy sor egyedi fejlesztés kell majd akár nagyobb városonként is lesznek specifikus dolgok amik folyamatosan változnak. Ezt a szoftverrel le kell követni ha pedig módosítások vannak tesztelni kell őket. Ellenkező esetben úgy járnak mint most a Boeing a 737-es gépekkel. Ki tudja mi lesz a végén a velük szemben benyújtott követelés.
Folyamatos fejlesztés tesztelés nézd meg magad hol vannak most a fejlesztési költségek.
3. Gazdátlan lesz a cucc. Láttam már pár "kiszervezett" szolgáltatást. Itt nekem nincsenek illúzióim.
4. Nem. Egyszerűen belátható. Kell mondjuk 100 autó egy cégnek. Csúcs időben 80-ra szükség van. Este csak 10-re (10 tartalék). A sofőröknél megy a váltott műszak de csak napi 8-óra bér és annak költségei terhelnek. Mivel a verdák olcsóbbak voltak mint az önvezető autók kisebb az állási költségük. Ezzel szembe hiába van neked 100 autód ha csak este 10-kell a többi pedig mind parkol. Csak épp jóval nagyobb bekerülési költséggel mint, hogy ha nem lennének meg az önvezető és azzal együtt egyéb járulékos költségek.
5. Nem az. Ha jó a tömegközlekedés nem fogok igénybe venni egy olyan szolgáltatást ami semmi extrát nem ad. Ehhez képest az élő sofőr aki mondjuk beteszi a kocsiba a bőröndöket meg ki is veszi nevezhető plusz szolgáltatásnak.