"Amit látok kivesszük az embert és beteszünk egy olyan bonyolultságú gépet amit csak és kizárólag olyan emberek értenek akiknek jellemzően magas hozzáadott értékű a munkájuk. Miközben a Taxi társaság azt is megteheti, hogy csökkenti a béreket, hogy versenyben maradjon. Szóval ezer sebből vérzik."
Ezer sebből az vérzik amit írsz. A taxitársaságok több helyen ma is ár-versenyeznek (nálunk spec. nem mert árkartell van). Egy NYC-i taxis többet visz haza évente mint egy új Tesla ára. A fejlesztők valóban költség, ez minden szoftverre igaz, a számviteli programtól, a gyártás/vállalatirányítási rendszerig, mégis használjuk a szoftvereket és nem Pirike számol papíron, és a CNC-t létrehozó mérnök vagy az azt felkonfiguráló munkás sem minimálbérért dolgozik. A méretgazdaságosság természetesen esszenciális, de csak az USA-t nézve a taxizás egy több milliárd dolláros torta, az önvezető szoftver fejlesztése pedig jellemzően egy nagy kezdeti stratégiai beruházás
"Nem tudom mit számolgattak de nagyon kíváncsi lennék ha bemutatnának egy ilyet."
Te sem mutattál be semmiféle számítást, csak érzéseid vannak, szemben azokkal akik dollármilliók felett döntenek azoknak volt pár scenario az asztalukon. Próbáld csak ellentételezni mondjuk a NYC-i taxis 5 évre vetített 50 milliós jövedelemét, vedd hozzá hogy csak ebben a városban >100.000 személyszállítás szolgáltatást nyújtó autó van.