"Nagy managerek hangoztatják mindig, hogy 100 ötletből egy jön be."
Ez jellemzően akkor van amikor egy retail terméket találnak ki és nem tudják hogyan fogadja a piac.
Csakhogy a taxi esetén nem arról van szó (első körben) hogy el akarják adni a technológiát a lakosságnak, itt saját maguknak fejlesztenek, és ismert a torta nagysága amit a technológia lefed.
"Ezt itt gazdaságossági kérdés lesz"
Természetesen. Aki fejleszt az már régesrég kiszámolta hogy mennyibe kerülne egy ilyen taxi, te vagy az aki számok nélkül kijelented hogy nem éri meg.
"hogy nehéz lesz versenyezni az "élő munkaerővel""
Órási tévedés ez is. Az utcák patkaszegélyét is gép söpri fel pedig be lehetne állítani a helyére 8 általánossal egy utcaseprőt, a fonónőknek is egyszerű munkájuk volt, éhbérért güriztek, fonó Jenny mégis kiszorította őket. megint csak mantrázod a hülyeséget, az hogy már kaptál választ hogy mennyit is keres egy NYC-i taxis azt pedig szokás szerint ignorálod és elsunnyogsz a válasz elől. Az meg hogy mit jelent az olcsó az relatív, a bangladesi élő munka relatíve olcsó, nem is ott fognak elindulni ezek a taxik, de NYC-ben a megélhetési költségek is magasak, az élőmunka árát ez alulról korlátozza. Alapvető közgáz összefüggéseket nem ismersz fel.
Az meg hogy mit jelent az olcsó az relatív, a bangladesi élő munka relatíve olcsó, nem is ott fognak elindulni ezek a taxik, de NYC-ben a megélhetési költségek is magasak, az élőmunka árát ez alulról korlátozza. Alapvető közgáz összefüggéseket nem ismersz fel.