Azért vágod, hogy hülyeséget is írsz, ráadásul ekkora arccal :):):)
A dizelek, benzinesek, elektromos autók CO, VOC . . . kibocsátása mérhetők. Ráadásul technikailag sokkal nehezebb megoldani a tiszta égést és szűrést egy kis motornál egy bazi nagy hőerőműhöz képest. Ugyanarra az energiamennyiségre vetítve nagyon nem ugyanaz a nem üvegház gáz károsanyag kibocsátásuk. Szóval nem az történik, hogy ezeket a szennyezéseket A pontból B-be rakod át, hanem jelentősen csökken is a mennyiségük, ha erőműről van szó.
Ráadásul a közlekedésen belül elég nagy tényező még a felszíni áruszállítás és a tömegközlekedés is, ahol arányaiban már most is elterjedtebb az elektromos megoldás, mint a személyautóknál, de abból a szempontból mindegy, hogy ezeknek is kell az energia, ami elsődlegesen könnyen származhat fosszilis forrásból.
Egy jó részével egyetértek annak, amit írtál, és a CO2 problémára csak akkor lehet megoldás az elektromos autó, ha az elterjedésükkel együtt egyre nagyobb a megújuló energiaforrások aránya a hálózatban (csak ehhez olyan hálózat is kell, ami bírja ezeknek a fluktuációját), de azt ne akard senkinek bemagyarázni, hogy akárcsak hasonló szintű károsanyag (nem CO2) kerül a levegőbe, ha ugyanazt a gázolajat egy erőműben égeted el, ahhoz képest ha 10000 autóban. Már csak az mérhetően csökkentené a budapesti nyári szmogot, ha az összes buszt elektromosra cserélnék.