Nagyjából ugyanaz a 3MZ-FE V6 3300 cm3 motor van mind a hibrid, mind a normál változatban.
A normálba 230LE és 238 NM, a hibridbe pedig 210LE és 288 NM teljesítményt ad le (Lexus RX330(-350) és a hibrid RX400h).
Viszont a hibridbe van továbbá egy 167 LE elektromos motor elöl, és egy 67 LE elektromos motor hátul. Össz 750 Nm nyomaték, elektromotor miatt nullától is 400 Nm felett (ugye nyomatéki ábra)
Ugyanaz a vas, ugyanaz a kocsi, ugyanaz a karosszéria .... és a fogyi 30-50%-al kevesebb.
Igen, gyári számok szerint vegyesen 8,1-et eszik hibrid, valójában vegyesen, Bp dugóban állással, autópályával a valós 9,5-10. (vidéken, főúton nekem is volt már 8-as fogyi, de átlagba nem kell ezzel számolni)
Viszont, a dugóban (meg akár 130-nál is) áll a hibrid motorja, amíg a benyásnak folyton megy. Így ugyanott az 15-17-et evett meg (13 volt minimum).
Jogos, nem néztem meg a benya fajsúlyát.
De nem fogunk összeveszni azon, hogy most 36 vagy 25 tonna a különbség, netán 17 tonna ... érted, TONNA !