Szerintem csak rosszul szervezettek nálatok a meetingek. Nálunk nagyjából az egész így megy:
Ha valami SOS kell, akkor telefonon hívjuk egymást + mail, hogy legyen nyoma. Ha csak olyan kérdést rakunk fel, amire a válasz nem SOS, akkor ez mail-ben megy, a másik majd válaszol rá, ha van ideje (pl: ki hogyan áll, esetleg olyan jellegű segítségkérés, aminek a válasza ráér, nem gátolja a napi feladatokat és/vagy tudunk helyette mást is csinálni addig).
Ezen felül 2-3 havonta van egy csapat összerántós meeting. Ezen megbeszéljük, hogy a határidő tartható-e, ha nem, akkor miért nem, esetleg mit rakjunk félre, illetve megbeszéljük, hogy ha végzünk az aktuális feladatokkal, akkor mi lesz a következő és ezt kb milyen határidővel tudjuk bevállalni. Ez a nap általában kiesik, de 2-3 hónap alatt egy kiesett nap mindig belefér (több is, átlagosan 1 hét mindig belefér).
Szóval nálunk, ahogyan írtam is, nem jellemző, hogy minden nap 10-20-30 perces reggeli meetinggel induljon a nap, ami tényleg csak a vezetőség részéről lenne észosztás, semmivel nem jutnánk előrébb.