Első körben bőven elég lesz, ha nappal, jó látási viszonyok között, felfestett úton, jelzi a sofőrnek, hogy átadhatja a járműnek a vezetést. Eleve úgy gondolom, hogy az utak előbb-utóbb kategorizálva lesznek annak megfelelően, hogy az semi-autonóm mehet-e rajta full automata módban, vagy sem. És egyre több és több A+ -os út lesz. Mindenki érdeke.
Az USA-ban egész jól alakulnak erre a törvényi szabályozások. Az ártól meg azért ne tarts, mert egyre többen mocorognak olyan irányban, hogy nem is kell igazából saját autó, hiszen bőven elég az is, ha 5 percen belül rendelkezésre áll egy, vagy reggel felfűtve megáll a házad előtt.
Amit írtál az explorer jellegű autózás, az rendkívül rokonszenves. Egyetlen bajom vele jelenleg, hogy leginkább annak élmény akit viszel, hiszen szép helyeken ő tátog, te meg figyeled az utat, nehogy a 19 éves Lacika a 3-as bömössel megöljön. Amúgy én u.e. csinálom csak futva. Hamar eljut az ember a 20-30km-es távokig és az iszonyú nagy feeling amikor ismeretlen erdei utakon futkorászol :-)
Utolsó bekezdésedre: Amiket írtál az is mind-mind arról szól, hogy leveszi a sofőrről a terheket. Ennek a végén lássuk be egyetlen dolog van: Maga a teljes kontroll, a vezetés elvétele a sofőrtől.