Én a mai napig szeretek vezetni, pedig már 15 éve van könyvem, és évi 20-25ezer km. megvan átlagban (idén eddig 20 ezer van, de még nincs vége az évnek). Ez nem attól függ, hogy ki mennyi ideje vezet, aki igazán szeret vezetni az sok év és km után sem fogja megutálni (szüleim is szeretnek vezetni még mindig, pedig nem ma kezdték).
Aki persze profi szinten, vagy kényszerből csinálja az ezt is meg tudja unni, mint minden mást.
A vezetés szeretetétől eltekintve van sok helyzet amikor szivesen átadnám a kormányt az automatikának (nyilván nem a mostani variánsoknak amit folyamatosan felügyelni kell, az nekem sokkal stresszesebb mintha én vezetnék). Addig a pontig 100%-osan támogatom az önvezetést amíg opcionális, és ott vehetem vissza az irányítást ahol akarom.
"Akit meg a vezetési élmény érdekel irány a versenypálya és ott tényleg élményt szerezhet ahhoz képest a dugóban tötyögés semmi."
Ennek semmi köze a versenypályákhoz, vagy a durva versenyszerű vezetési élményhez. Én nem akarok senkivel versenyezni, és főleg nem akarok egy monoton versenypályán körbe-körbe menni (a Forma 1-et és társait nézni is rühellem, unalmasabb dolgot nem tudok elképzelni).
Azzal persze egyetértek, hogy dugóban araszolni nem élvezet, ezért az ilyen helyzeteket ahol lehet kerülöm. Cserébe egy nem túl forgalmas, szép tájon végigvezetni normál tempóban bármikor belefér.