Van egy elég jó kétrészes videó, ahol minden grafikai beállítást (ok, a peccs előttiek) fel van sorolva, a fokozatok összehasonlítva, százalékosan megmutatva, hogy mennyi FPS-t nyertek a változtatgatással. Elég hasznos szerintem.
Én is csináltam egy kis összefoglalót ez alapján, majdnem teljes :)
Texture quality - ULTRA, minden más nagyon nagy romlás
Anisotropic Filtering - Ultra - csak 1% difi, érdemes ultrán
Lighting Quality - Ultra éjjel egy hardware hog High +8,7%, Medium +41,8!!!
Global Illumination Quality - High és ultra között nincs látványban különbség, HIgh - +2,1%
Shadow Quality - High nem sokkal csúnyább, alig észrevehető. High +4,8%
Far Shadow Quality - Szinte semmi látható különbség nincs, high +0,5%
Screen Space Ambient Occlusion - a fokozatok szinte semmilyen FPS különbséget nem adnak, viszont OFF-ban +5,9%, de a látvány SOKKAL rosszabb, szóval hagy bent.
Reflection Quality - Ez egy igazi killer. High és Ultra között nem nagy a difi viszont High: +15,9%, Med: +20,1%, Low: +21,6.
Mirror Reflection Quality - Ez csak tükörnél van, nincs nagy hatása az FPS-re, High-Ultra maradhat
Water Quality - Medium +15,1% , Low + 19,0%, sokat eszik
Volumetrics Quality - Nem nagyon látszik a különbség, apró. FPS-ben viszont több: High +4,8%, Medium +7,1%
Particle Quality - Nincs fps jelentősége
Tesselation Quality - Nincs FPS kül. Ultra és High között, a többi között is elhanyagolható +0,5%
Advanced
Near Volumetric Resolution - Kb, mint a volumetric alapnál. Nem látványos a difi. High +4,2%, Med +6,5%, Low +7,0%
Far Volumetric Resolution - Itt sem látható a különbség, az FPS impact minimális Low-Med +1%
Volumetric Lighting - Ultra - Med között nincs nagy difi, de FPS-t ad. High: +3,1%, Med-Low +4,2%
Unlocked Vol. Raymatch Resolution - Nincs látvány difi nagyon, +0,5% FPS difi, nem lényeges
Particle Lighting Quality - Nincs látvány difi, FPS sem nagyon Medium: +0,5%, Low +0,8% - nem lényeges
Soft Shadows - Látványban nem sok a különbség, csak ha OFF. High-med +1,5%
Grass Shadows - High és medium között nincs nagy difi, a low kicsit szarabbul néz ki. Medium: +1,5%, Low +2,1%
Long Shadows - Ez jó effekt, Off +0,5%, ON Recommended
Full Resolution SSAO - Abszolút nem látványos, de OFF +3,7% - OFF req
Water Refraction Quality - Nem látványos a difi, de Medium +6,9%, Low +8,0% - MED REQ
Water Reflection Quality - Ez jobban mutat high-on, és nem nagy az FPS difi: Med-Low +1,5%
Water Physics Quality - Fullon ez FPS killer. Nem kell. Közepesen +3,5% a high-hoz képest. Közepesen érdemes
Reflection MSAA - nem sok értelme van, OFF recommended