"Már megint marginális területből kiindulva általánosítasz a gazdaság többi területére."
Na mesélj, mi az ami szerinted relváns terület? Az Apple, Samsung, VW, Shell, Foxconn, Google, Facebook, JPMorgan a világ legnagyobb cégei. Mégis hogyan képzeled a termékekikkel felvenni a versenyt? Ez még Lőrincnek sem megy, pedig hát ő okosabb is mint Zuckerberg. Persze csak addig amíg üzlet=mutyizás.
"A hitelt pedig nem tudod fizetni és csődben is vagy."
Ha működik az elméleted akkor dől majd a pénz, csak markeing kell hozzá.(nyilván nincs így, ritka nagy naivitásra utal hogy így képzeled)
„ Azt mondtam, hogy jót”
Na ez ami nem megy. Mik lennének azok a termékek amit le tudnál gyártani és megállja a verseny világpiacon is?
„Lásd Apple esete a kurva magas áraival, és a közepes technológiájával. Miközben noname gyártók ugyanazzal a középszerű technológiával meg becsődölnek.”
Nem csak a noname gyártók csődölnek be, pl. a HTC is így járt, pedig volt marketing költségvetésük, már a piacon voltak. Nem azt a terméket árulták amire fizetőképes vevő volt a piacon, az Apple pedig ezt tesziúgy hogy 200 milliárdos bevétel mellett 1 milliárdot költ hirdetésekre. Nem a reklám a titka, hanem a termék ökoszisztéma amit feltalált/létrehozott és amire sokan vevők. Profit orientáltak, ez nem kérdés, ahogy más is, csak ől jól is csinálják. Olyan portékája van amije másnak nincs, na ez például az ami a siker egy fontos kulcs eleme, ezt nehéz repodukálni, nem a KSH-s adatszolgáltatás ami akadály.