Sajnos, nem egyről beszelünk, a 8000 szériás traktorok amikor kijöttek akkor a 4650-et váltották.
Ahogy lenni szokott a 4650 kiforrott volt míg az új jövevény igen sok átalakításon ment keresztül DE amikor kijöttek 8010 8020 és 8030 szériával akkor azok elég jo kiforrott konstrukciók voltak, es kb 270LE-ig skálázódtak.
Ma meg akarsz venni egy 270LE traktort, akkor feláldozod a megbízhatóságot és pontosan ugyan annyi ember kell.
Ez a baj.
Az oka egyszerű, költség kímélés okán kb minden évben lecserélik az egész elektronika rendszert, meg majd az összes beszállítót.
Ez a probléma ugyan azt a teljesítmény szintet akarod megvenni, nem tudod az uj elektronika nélkül amibe a funkciók nagy része hasztalan, mert nm nagyon találsz olyan gépkezelőt aki érti is mire jó.
Az meg a másik baj nincs olyan szerelő aki ezt a változást követni tudna, milyen elektronika milyen nyűggel jön.
Vagyis nem az van hogy kijon 2 szerelő és megoldja, hanem kijön egy leolvassa az alváz számot, 1 hetig levelezik a gyárral, mire kinyögik ez a baj, de nincs alkatrész hozza EU-ban.