Akkor a vezetéssegítő rendszereket nem méregdrága extraként építsük be hanem kb non profit alapon. (nem fog menni mert nem az a cél, hogy kevesebb baleset legyen max duma szinten a politikusoknál).
Továbbá egyenlőre van több milliárd jármű a világban amit max közlekedési lámpák segítettek eddig. Ehhez képest a balesetek száma nem sok. Ugyanilyen statisztikája az 5 -ös szintű önvezető autóknak nincs. Lehet, hogy az ideális tesztvárosokban pengén teljesítenek csak a világ nem olyan.
Az uber önvezető autója úgy ment át a bringáson mintha ott se lett volna. Ki volt a hibás? A mókus a volánnál.. Na ennyit az önvezetésről. Majd ha 100% felelősséget vállal a tesla az autopilotért meg a többi cég beszélhetünk róla. Addig kb nem is engedélyezném mert baleset veszélyes.
Ez az egész koncepció még borzasztóan gyerekcipőben van.