Hát de nagy. Azt gondoltam ebben a játékban nem lehet gyilkolni. Vidáman gázolgatom a motorral rám támadó rablókat, erre az egyik meghal, és érkezik a figyelmeztetés, hogy most akkor gondoskodjam róla, mer "atomrobbanás" lesz belőle, ugye.. Eszembe jut a hamvasztó. Jéé, annak értelme is van akkor, nem csak az anyánkat dobtuk bele! És akkor úgy van megépítve a pálya, hogy vagy kerülök egy nagyot az egyszerű úton, vagy átmászom a hegyeken a rövidebb úton. A hamvasztó környéke meg tele van csapva szellemlényekkel. Zseniális. Így még nem büntetett meg játék gyilkolásért. :D Kötél-létra rendszer kiépítése a hegyre, felmászom a hullával, utána megpróbálok gránátokkal előre haladni a szellemektől zsúfolt terepen, persze nem sikerül megúsznom és akkor jön az a nagy PV bálna és lehet úszkálni a latyakban. BB autoxiás lett (vagy mi), én nyakig szarosan leadtam a hullát, vissza a latyakba, maradék 3 gránát lófütyit se ért, és akkor rohanás a sárban, a dög üldöz, kikeveredem belőle, állóképesség tartós amortizáció, karakter piheg. Lefelé még estem egy nagyot le a hegyről, a motor szétázott, és kaptam még egy esőt a bázis előtt szellemekkel, amiket a BB már nem is jelzett, szóval csak úgy átszáguldottam közöttük, szerencse alapon. Végén úgy nézett ki a karakter a pihenőszobában, ahogy én mentálisan. Jó volt ahogy a zuhanyzóban lerogyott az aljára és csak úgy nézett ki a fejéből.
Hát Kojima, levettem a kalapom, ez játékélmény volt. :)