Nekem még a karakterünknél is csinált ilyeneket a játék, bár nem bánom mert végül is így tud a durva hegyoldalon is felugrálni a karakter. Most pl robotogolva közlekedtem egy szikásabb folyó mederben és csinálta nagyon is, olyan valószerűtlenül gyors mozgások hogy ihaj. Támadás kikerülésnél gáz mert már tudnod kell mit akar az ellen azt a 3-4 támadási formát betanulni és már első jelére kitérni, ami okés, de én inkább az a játékos vagyok aki kicsit magára engedi az ellent és akkor a végén tér ki, pl egy witcherben sokkal jobban működött az mert ha túl korán ugrottál irányt módosított a szörny lazán és rádment. Végül is más rendszer hozzá lehet szokni meg nagyon jól megoldották hogy itt is néha eléd dob a szörny dolgokat néha mögéd szóval az sem megoldás ha körbe körbe karikába ugrálsz de néha meg akkor kapod be ha irányt váltasz és visszafele dodgeolsz, szóval ez tetszik, csak kicsit valóságosabbnak hatnának azok az ugrások egyébként én is a nagy szörnyeknél vettem észre, a kicsiknél az elején tök jól működik, ott csak akkor lepnek meg ha épp bokorból repül ki, de az nem hat irreális gyors rohamnak vagy ugrásnak.
Az overrideolást nem könnyű kioldani a dungeonban de nagyon megérte szerintem, a lopakodáshoz nagyon illik 1 robotot átállítasz az leöl 2 őt addig meg a harmadikat lenyilazod így kb 4-el végeztél rövid idő leforgása alatt. Amúgy a very hardot nem tudom hogy bírod, nekem normalon idegesítő volt már hogy 100-200 íjat bele kellett lőni egyik dungeon bossába én nem tudom hogyan bírod. Mert ha megtanulsz dodgeolni utána már mindegy is csak idő kérdése mikor pakolod bele az elég vesszőt.