Daimler mentette meg a Teslát a kezdetekkor (2009), vett 9% részvényt 50 millió$-ért.
2014-ben 780 milló $-ért adta el ... szép nyereség.
Ha nem teszi, mai áron valami 10.000 millió $ amit kapna érte.
"Itthon a töltési árak megváltoztatása kb. megmutatta, hogy az villanyos autózás mennyire kifizetődő."
Ha H.András műsorára utalsz, javaslom nézd meg újra.
NEM A TESLÁKRÓL SZÓLT! Hanem pont a Zoe és kis VW elektromos autókról.
Merthogy a Tesla töltőhálózata köszöni, de eszméletlenül olcsóbb, mint a magyar királyi állami töltőhálózat.
"Rájátszanak elötte némi kis információs művelettel, cikkek jelennek meg, hogy hát ez az elektromos autózás még sem olyan frankó, nam profitál, még sem olyan zöld. Aztán csak hátradőlnek és nézik az eseményeket, majd megmentőként bejelentkeznek, amikor már mindenki a hisztéria határán lesz."
Igen furi lenne, lévén a világon legtöbbet eladott EV kínában van (nem kicsit, NAGYON):
És 2016-ban még a Byd vezette a világ top eladási listát, de mára a Tesla
A Lidar-t meg hagyjuk már végre. Drága is, sz-r is, nem is működik.
Te sem forgatsz a fejed tetején 8-16 lézernyalábot, hogy "lásd" az utat (alias távolsági pixelhalmaz), hanem a szemedet használod.
Úgy mellesleg radar van Tesla-ban előre.
Nem mondom, hogy a belvárosi 1 sávos út mellett parkolós utakkal Tesla meg tudna birkózni.
De azt igen, hogy a többiek meg még az autópályákkal se.