Most hozzam elő a vesszőparipádat a felbontást. Rajzoljál már precizen objektumokat radar jel alapján. Egy kanyarodó útszakaszon(amin pl. ez az incidens is volt) nehéz szűrni a háttérzajból, ezért is csinálják a fényszóróknál az adaptiv kanyarkövetést, de ez egy drága prémium opció ma is, a Tesla fixen csavarozott radar-ja ilyet nem tud.
"Még mindig jobb,"
Számomra az a gond hogy az Elon szerinti bevezetés évének derekán csinálta ezt a hibát. Én elfogadom hogy vannak bug-ok, ennek a mostani incidensnek sem ismerem a pontos okát, az mindenestre aggasztó hogy világos nappal egy ótvar nagy dobozba képes volt belemenni, ehhez képest a több éves Uber eset kisebb tévedésnek tűnik még úgy is hogy a 'sértett' nem egy üres autó volt hanem egy hús-vér ember. Én nem lepődnék meg hogyha megint a nagy világos színű felépítmény optikai benézésre vezetnék vissza a mostani esetet, ahogy korábban is:
A képfelismerés egy nehéz gép feladat(ld. captcha-k), Elon a nehezebb utat válsztotta hogy erre épít, szerintem azért mert akkoriban még méregdrága volt, és nem látta(vagy nem akart várni) hogy le fog szépen csorogni az ára. A szakma többsége okosan a LIdar-t használja, hacsak nem 'lopakodó' burkolata van az akadálynak akkor faék egyszerűséggel kapja meg a következő feldolgozó réteg az akadály pozicióját.