Egyetértek, a hittan iskolai bevezetésének egyik legnagyobb ellenzője voltam és vagyok most is. Ugyanakkor azt is látom, hogy erre jó adag lapáttal rá tesz a rossz oktatás, mert így a gyerek (és a kamasz), az egyszerűbben befogadható és érthető utat választja a sok száraz, és elsőre nehezen felfogható tudományos anyag közül. Ha azonban, a tudományokat úgy tanítanák, hogy az egyben érdekes is legyen, akkor sokkal nehezebb dolga lenne a hittérítőknek is, még iskolai keretek között is. Tehát nem mondunk ellent egymásnak, csak magam részéről kitágítanám a problémakört, mert ha az iskolában nincs is direkt hittan, de az oktatás rossz, akkor ugyanúgy nem lesz sikerélménye tömegeknek, és mennek az iskolán kívül a mindenféle ezós, vallásos és egyéb tudjuk milyen marhaságok felé. Tehát a vége ugyanaz lesz. Ez egyébként kiválóan megfigyelhető a mai 30-as, 40-es, 50-es korosztályon, akik még az átkosban jártak suliba (vagy ha nem is akkor, de még hittan nélküli oktatásban vettek részt), tehát semmiféle vallásos oktatást ott nem kaptak, mégis ezen korosztályok tagjai teszik ki az ezós idióták jelentős részét. Azzal persze egyetértek maximálisan, hogy a jelenlegi struktúra ezen csak tovább ront a hittannal és egyéb marhaságokkal, amiket immár az iskolában is terjesztenek.
Elnézve a COVID reakciókat (pl. Kemenesi Gábor virológust ért durva támadások és a tudósokat ért halálos fenyegetések, oltásellenesség, vírustagadás), Tetsuo hőn vágyott sötét és primitív v2.0 középkora itt van a nyakunkon. Pár év, és nyilvánosan fognak tudósokat égetni a főtéren. Irtózatos terjedésbe ment át a hülyeség, köszönhetően annak, hogy a sok hülye össze tud kapcsolódni a neten és egymásra tud találni. Most képzeld el, ezeknek az embereknek a gyerekei miben nőnek fel, mit hallanak reggeltől-estig aputól és anyutól? Ezer hittanóránál is veszélyesebb, mert amit a szülő mond, az gyermekkorban az "egy és igaz" a gyerek számára.