Én meg sokadszorra látom azt, hogy lövésed nincs a fejlesztésekről. Mérnökként ezek szerint nekem természetesen zsigerből feltűnnek azok a problémák, amik neked nem.
Ez a "valami reakció" az, amiből lesznek ilyenek....
Szóval ha berogy a futó, de a gép 400 km/h-val végigcsúszik a betonon és földön és egyben marad, akkor inkább meg se csinálják a futó berogyást, mert nincs értelme. Mert kapsz valamit, aminek a reakciója utána szarul néz ki. Na, de akkor itt jön, amit leírtam. Ha megcsinálod a futó berogyást (hány változatát is...?), akkor az összes többivel lehet dolgozni.
Nem tűnik fel bakker, hogy a Szu-25 és a Szu-25T átmenet milyen volt a LOMAC-nél anno? Nem inkrementálisan csinálták meg, hanem a gépet egészben kvázi. Mert érdekes módon ők sem voltak hülyék. Ha egy gépet elkezdesz ilyen módon modellezni, akkor a minimum szint, ami mellett értelme van foglalkozni vele magasra kerül. ---> Inkább meg se csináljuk.