Ha az picsogásnak számit ha egy repszimulátortol azt várja az ember, hogy a repülögép ugy viselkedjen ahogy azt egy valodi repülö is tenné akkor igen picsogok.
De ha öszinte akarsz lenni magadhoz akkor az ami az FS-ben van az nem olyan realisztikus. Lehet, hogy a nagygépes része igen, de , hogy a kisebb gépeké az inkább közelit az árkádhoz, mint egy szimulátorhoz az is biztos.
Elég csak megnézni amit a Mig-21-es ről betettem. 30mpes gyorsulás a felszálláshoz utánégetövel, és ez egy fizetös addon, de ide vehetjuk a gyári F18-ast is azzal is csuda dolgokat lehet művelni. mintha nem hatnának a fizikai erök a gépekre, hanem csak az szerint reagálnak ahogy elöre egy script alapján lejátszanak egy animáciot vagy csak a beviteli input alapján 1:1-ben lereagálják a pitch , roll, yaw irányokat, fuggetlenul a sebesség a gép sulyátol.
NEm érzödik rajtuk, hogy lenne súlyuk a gépeknek az meg föleg nem, hogy sérülnének, pedig még egy polgári szimulátorban se mindegy, hogy egy leszállás hogy végződik, nem elég csak az, hogy kiirjuk, hogy crash, mert azért egy crashnek is vannak fokozatai, hogy csak kerék durran ki , kitörik a futo, elhajlik a légcsavar, vagy darabjaira robban a becsapodástol. Ha valaki tanulni akar a hibáibol, nem mindegy, hogy tisztába legyen , hogy a következménye minek mi.