Ha szerinted a nagygépes része rendben van, akkor valószínűleg nincs baj a flightmodellel, minden gépre ugyanazok az egyenletek írják le a mozgást. Ha a Mig21 szarul sikerült, azért ne az msfs készítője legyen már a hibás, inkább csak nem fordítottak elég figyelmet a gép készítői arra, hogy jól beállítsák a flightmodell paramétereit, főleg nem azért hibásak mert pénzt is mernek kérni azért, ami szarul sikerült. Szóval picsogás az egész.
Másik oldalról nézve, a konkurenciánál Austin "most jött rá", hogy létezik a mach-tuck jelenség. Akkor milyen volt a flightmodel eddig? Csalás? Igen, jól marketingelte? Igen. Jó volt? Véleményes, de meggyőző volt.
Ha már ennyire a realitás lován próbálsz nyargalászni, akkor egy professzionális szimnél se modellezik le a törést. Kiírja a gép, hogy sanyi és kész. Nincsen a leszakadó szárny miatt pörgő repülőben sikoltózó 300 utas, pedig az milyen reaális lenne már nem? Pedig azokon a szimeketn pilótákat képeznek, azoknak nem kell tanulni? Ami te akarsz az egy katasztrófa szimulátor és ebben az egyben igazad van, ez nem az...De ne mis írták sehol hogy az lenne, csak el kéne olvasni.