Nem mondtál hülyeséget. Ebben a magasságban .78M körül van a preferrált sebesség. Pár tényező némileg befolyásolja mint súly, cost index. Csomóban ez kb. 260kts körül van. A 296 csomó egyértelműen overspeed.
A kijelzőkön mutatott sebességet egyben a mértékegységét a CDU szabályozza. Emelkedéskor és süllyedéskor a config lapon beállított referencia sebesség alapján a kisebb értéket kell figyelembe venni és kijelezni. Ha tehát 310/.74 van beállítva, akkor 10000 láb felett a sebességnek fel kell vennie a 310 csomót és ezt tartani, majd az emelkedés során amikor eléri a .74M-ot, akkor már azt kell figyelembe vennie (így a kts folyamatosan csökken). Így lehet biztosítani, hogy a hajtóművek optimálisan legyenek kihasználva, az emelkedési ráta is tartható legyen és a fogyasztási görbe is kábé így optimális. Süllyedéskor ugyanez csak fordítva. Krúzolás közben pedig ha jól tudom FL280 alatt kts-ben, afelett M-ban számol a CDU.